Respektlöst

Jag kände mig så där ganska stolt över mig själv igår kväll. Ellie somna utan några som helst problem klockan nio. Burkar vara lite bråk och hon brukar somna kl 10.
20 över 9 då är det en jävla idiot som börjar borra och det låter som fan. Låter inte så där diskret.
Ellie vaknar upp rädd men lugnar sig snabbt, somnar om. Det var första gången..
H*n borra ofta och länge i 30 min. Det sluta låta kl 10 i 10.
Jag är bara glad att Ellie vakna till, skrek lite och somna om efter någon min.
Stackars Fredrik som ska upp klockan 5 för att åka och jobba.

Jag tycker inte det är okej att borra efter klockan 8. Men helst inte alls efter klockan 7.

Så jälva respektlöst, tänk på folk som ska jobba och dom små barnen som sover.



Fredrik blev så passa sur att han skrev en lapp och satte upp i porten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0