Sommar <3

Vi har redan börjat planera sommaren.
I år tänker inte jag vara den som sitter hemma och tycker synd om mig själv, som jag gjorde föra sommaren.
Den här sommaren ska bli den bästa. Brun eller inte! ;)

Blir tyvärr ingen Sweeden rock i år heller, på grund av att jag kanske ammar Ellie fortfarande. Så jag får ge ett försök nästa år igen. Så säger jag varje år. hahaha

Det vi eller jag har planerat är att
Bada en massa.
Åka till kolmården en helg/dag.
En krogrunda.
Bli 22 år.
Gömma mig i 24 timmar (då får Fredrik ta Ellie) och då ska jag SOVA!
Bio.
Om Christer tillåter så vara på hans landställe.
Fira midsommar på hans landställe.
Umgås med nära :)

Något mer har vi inte kommit på än.

Hur ser era sommarplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Christer

Ni är så välkommna. :)

2012-02-26 @ 20:22:19
Postat av: Ina - mamma till Ellie

Tack så mycket;)!

2012-02-26 @ 21:07:43
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Johanna/Jojjo

Kanske ska jobba på Grönan igen i sommar, kan ni få entrebiljetter och kanske lite åkbiljetter om ni vill :)

2012-03-09 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0