Trevlig söndag

Lördagskvällen var sjukt mysigt, god mat, efterrätt och trevligt sällskap.
Vi kolla även på melodifestivalen. Jag som sa i tidigare inlägg att jag skulle ta ett halvt glas öl till maten, vilket jag inte gjorde eftersom jag inte var sugen längre. Men jag smakade av Fredriks öl, men det var inte så gott...

Vaknade klockan två och mådde skit dåligt! Sprang till toan och spydde. Ja så höll det på hela natten och hela dagen. Legat i sängen eller i badrummet och tyckte JÄVLIGT synd om mig själv.
Smärta, kändes som att jag skulle dö!
Fredrik har fått tagit hand om Ellie, mig och hundarna. Han bärde även in tvn till sovrummet så jag skulle ha något att göra när jag var vaken.
Varit ganska jobbigt att amma Ellie men det gick. Jag har inte fått i mig någon mat så blir det inte så mycket bröstmjölk då. Nyponsoppa och vätskersätning var det jag kunde äta.
Varför jag överhuvudtaget amma Ellie när jag är sjuk är ju för att hon ska få antikroppar.

Idag mår jag bättre, har bara magsmärta och NEJ jag är inte gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0