3 besök på en månad...

Är så otroligt tråkigt att betala 390 kr för att få veta att man ska betala 1700 kr till...
Tur att man hade varit duktig och sparat lite.

Var hos tandläkaren idag för en undersökning, var ett tag sist, våren 2009.
Ett enda litet håll hade jag. Som blir lagat på måndag och kostar 700 kr.
Dom andra 1000 kr vad går dom till??

Jag har fått tandkött inflammation...
Så ska gå till tandläkaren den 31 igen. 3 tandläkare besök på en månad, jag gillar det inte.

Menmen What to do?

Ska iallafall ta och ringa tandreglering i medis och hoppas på att bli av med min skena.
Jag bara skulle ha den i två år, tog ut den när jag skulle fylla 17 år.
Dom har fortfarande inte ringt.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0