inte som alla andra

Vi har fått den knäppaste bebisen.  Man kan ju tro att Ellie sover som bäst hemma.
Det gör hon inte, tyvärr. Håller mig vaken hur länge som helst, skriker till flera gånger i timmen.
Hon och jag är helt slut om dagarna, till och med Fredrik.  Hon sover inte länge på dagarna.¨
Ofta men korta, så dom ska sova på dagarna.

Så fort vi sover borta så sover hon hur underbart som helst.
I natt väckte hon mig en gång och det var vid sex tiden. Äta och somna om.
Både hon och jag vakna klockan nio, Helt utvilade och pigga.



Så fort vi är hemma så får vi en arg och ledsen bebis.
När vi är borta så får vi en lugn och glad bebis.
Borde det inte vara tvätrom?

jo just ja, vi är hos min mamma,
Pågrund av att det är så rörigt i lägenheten


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att ha er här

2012-01-25 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0