Alla pengar pratar men våra säger bara hej då

Gick ju hur bra som helst. Ellie hade det hur bra som helst i bilbarnstolen där hon sov och när hon väl vakna så var hon på shit bra humör. Glad och flörtig. Hon fick en äldre dam att gråta och hon ville ta med sig Ellie hem. hahaha

Men shoppande gick bra och jag hade det roligt, Fredrik var mindre road.
Det som var skönt att det inte var så mycket folk.
Vi fick hem hur mycket som helst. Bara lite saker kvar som saknas.
Älskar att vara på kea. Hittar alltid så mycket roliga saker.
När Ellie lite lite äldre så ska jag och Ellie åka till IKEA utan Fredrik.

Just ja vi köpte en ny micro igår.

Har inte tänkt lägga ut något av det vi handla idag.
Men jag kommer lägga ut bilder på lägenheten när allt är klart.

Spendera pengar vecka. Jag vågar inte ens berätta hur mycket pengar vi har slösas.



Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: tack så mkt söta du :)

2012-01-11 @ 23:03:59
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0