Nyfikna Ellie

Var i Nacka Forum med Tina och M. Hur mysigt som helst.
Köpte en hel del,
lägger ut bilder imorgon.
Ellie älskar sin vagn, sover hur bra som helst så länge man är ute.
Men så fort vi kommer in då vaknar hon och då vägrar ligga kvar.
Då är det bara att bära runt på henne.
Fast idag så sov hon under den första timmen vi var i nacka, skönt det så hann prova kläder i lugn och ro.



Så sjukt va tiden går snabbt när man är ute i ett köpcentrum. Tiden bara rinner iväg.
Träffades kl 10 och stanna kvar till kl 2.

Glad att jag hittade en h
el del till mig själv. Nu så saknas det bara två finare klänningar.
Självklart fick jag med mig hem kläder till Ellie också. Såklart.
Efter jag har hittat två klänningar så blir att lägga undan mitt shopping behov åt sidan ett tag, om jag inte vinner på lotto. Vilket aldrig kommer hända eftersom jag aldrig köper några lotter.

Min plan är att öppna ett sparkonto till Ellie och spara barnbidraget som är på 1050 kr varje månad.
Om det går.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0