Glädje

Vilken mys lördag vi hade. Fredrik bjöd över sin gamla kompis ifrån lumpen och hens flickvän. Börja med att vi fick sitta och kolla på bilder från lumpen. Såg ut som dom hade haft det shit kul. Kanske något man missa i livet? 
Efter det så vi käka tacos,  alla satt länge och njöt av maten.

Senare så beslutade vi oss att spela sällskaps spel. Enda jag tänker Åååh neej inte det.
Men det visade sig vara as kul och det känns som det var länge sedan jag hade SÅ kul.

Ellie var hur lugn och glad nästan hela kvällen.
Vår fina dotter vet hur man kan charma folk. Jag lär henne allt jag;)




Kvällen slutade i tid.
Eftersom både Fredrik ocg jag var shit trötta.
Snuttan har börjat sova dåligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0