dream shoes

Står inför ett svårt val just nu...
Lyxa till min vardag genom att köpa skorna.
Fri frakt från Nelly.se. Så suget på att köpa dom blir bara större.

Så sitter och räknar ut hur ofta jag kan ha dom.
Blir några gånger eftersom vi har ganska mycket in bokat innan sommaren.
Kommer säkert bli mycket under sommaren, hösten och vintern med.
Men en års tid i taget.

13cm klackhöjd. Jag som brukar gå i 12cm nu.
Kunde gå i 14cm klackhöjd innan Ellies tid.



499 kr är inte dyrt för ett par skor.
Hade inte tvekat en sekund om jag hade fått mammapenning men nu får jag inget eftersom Fredrik är hemma på pappa ledighet. Vilket jag är super glad över.
För att köpa skorna betyder det att jag måste låna pengar, vilket jag verkligen är i mot.
Jag tycker att man inte ska köpa något man inte har råd med. Så det skulle vara dubbelmoral om jag lånade pengar för att köpa skorna, eller hur? haha

Men dom ropar på mig i mina drömmar.
faaan.

Vad skulle ni göra?


Kommentarer
Postat av: Tina

jag skulle ha köpt dom på konto/låna och sen betala tillbaka så fort jag fick pengar igen! för att inte riskera att dom e slut sen när man väl har råd.

2012-01-25 @ 18:26:17
Postat av: Josefina

om du verkligen inte kan sluta tänka på skorna, så är det kanske lika bra att slå till?? som du säger så är ju 499 kr inte speciellt mycket pengar för ett par skor man är kär i, så det går ju snabbt att betala tillbaks! :) de var riktigt snygga btw!

2012-01-25 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0