En ny början på det nya året

Jag kanske borde ta mig tiden och åka köpa nya kläder.
Har liksom inga kläder kvar, för små, för stora eller så är det håll i dom.

Så kanske jag borde ta och klippa håret medans jag ändå håller på.

Känner att jag behöver en förändring.
Blir ganska deppig när jag kollar mig själv i spegeln och ser samma sak dag in och dag ut.
Gravidskilon som fortfarande sitter kvar på mage, lår och rumpa. Samma kläder som föra veckan, samma frisyr (hästsvans) som dagen innan. Osminkad som timmen innan.

Ny garderob och ny frisyr till det nya året, 2012.
När vi ändå håller på så kanske tatuera sig?
Vi får helt enkelt se vad pengarna räcker till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid lika vacker

2012-01-04 @ 05:43:10
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

En känsla som jag känner igen, tror nog att dom flesta mammorna gör det om jag ska vara ärlig! ;)

2012-01-05 @ 07:51:48
URL: http://gabbimk.blogspot.com/
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Tack du med kan jag verkligen säga, otrolig söt bebis =)Ja men visst vore det! Och inte blev det lättare när man gick upp 40kg som jag gjorde :P Men du ser ju jätte smal ut på bilden i din header =) Magen drar ju ihop sig och blir mindre med tiden, det ska ju ta minst lika lång tid som det tog för magen att bli så stor som den blev =) Men det är inte kul att vänta!

2012-01-05 @ 15:00:51
URL: http://gabbimk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0