17 min

Jag hitta en app som jag ladda ner, efter att läst om den.
Kostar 15 kr st. Säger bara att det är värt det.
 
 
Jag har ingen möjlighet att ta mig till gymmet.
Det känns ju sådär eftersom jag är så missnöjd.
Då tänkte jag om jag inte kan ta mig till gymmet så får gymmet komma till mig.
Så hitta jag 17 minuter hela kroppen.
Ladda ner den och körde i 17 min. helvete vilken tränningsvärk jag fick i 4 dagar.
 
Jag ladda även ner 17 minuter mage och rygg. Vill fokusera mer på mage och rygg. 
Försöka få bort gravidmagen och ryggsmärtan. Redan nu så känns ryggen bättre.
Så jag kör varanan dag.
När kroppen är lite mer van så kommer jag börja med 17 minuter ben och rumpa också.
Då kommer jag köra 2 pass om dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0