lördagens

 
Att få vakna upp brevid dom man älskar är så otroligt.
Ellie älskar att väcka Fredrik på morgonen. Inte klagar jag på det.
Lite stunds sovmorgon är ju aldrig fel. Sedan är det bara att äta frukost, packa och åka igen.
Fredrik ska jobba och jag, lilltjejen till mamma/mormor.
 
Gick till Globen för handla mat, jag bara råka köpa en bikini till mig:). hehe
Den är bara så jag, den var på rean och jag behövde en bikini. Hur kan man då låta bli?
Ellie det lilla busfröset går runt och flörtar med alla, super glad tjej bland folk.
 
När vi ska till nypan för att bada, då bestämmer sig Ellie för att sova.
Mina små systrar fick i alla fall bada.
När El vakna då fick hon leka på gården istället, tills det börja regna.
Det blir att gå och lägga sig tidigt idag, upp halv 4 imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0