Sommarlov?

 
Bus och lek med min finaste. Nya saker varje dag.
Ska testa allt och snabb är hon.
En riktigt liten krigare som inte ger upp efter första försöket, eller andra, tredje, fjärde.
Undra vem hon har fått det ifrån... Mig eller Fredrik??
Enda lugna stunden på dagen är när hon sover.
Snart är det ännu mer fart och mindre lugna stunder.
Jag älskar när du är vaken och jag älskar när du sover, busbebis!
 
Är så oändligt trött på att sitta hemma.
Behöver komma bort och det är nu. Vill långt härifrån, just nu.
Ser jag dessa väggar en dag till kommer jag bli GALEN, känns det som.  
Varför har jag ingen körkort och även om jag hade haft det, vart skulle jag då ta vägen?
Ursh ta mig och Ellie härifrån nu tack:)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0