Tingelingparken

 
En dag som dena har vi varit och lekt i Tingelingparken.
Vi satt och kolla på barnen som sprang runt och lekte, snart gör väl Ellie det med.
Tur att jag hade packat ner badkläder till lilltjejen.
Det var en glad tjej som fick plaska i plaskdammen en stund.
Gunga hör ju såklart till och hon älskar det. 
Det var första gången hon fick leka i sandlådan, härligt att få kasta sand omkring sig och krypa runt.
Sedan var det min tur att njuta i solen, en och en halv timme fick jag.
Då Ellie sov som en stock i vagnen.
 
Jag hade nog också behövt sova en stund, men vågade inte gå in i fall hon hade vaknat.
Sover så otroligt dåligt och lite. Hon har nästan inte sovit något ting alls igår och i natt.
Jag förstår inte att hon orkar. Men idag har jag lyckas fått henne att sova 3 timmar och tror mig det har inte varit lätt.
Men jag håller tummarna att hon sover bättre i natt. Behöver få sova..
 
Håll tummarna för oss och god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0