En värld utan för, neeej tack?

Jag verkligen älskar att vara mammaledig och ta hand om Ellie.
Att umgås med henne är det bästa jag vet och jag njuter varje sekund.
(Förutom på kvällar och nätter, då jag mer än gärna skulle kunna rymma hemifrån.)
Tyvärr är tiden och mammadagarna imot mig.
Både jag och Ellie måste komma ut i verkligeheten och klippa navelsträngen på riktigt.
Jag vill inte det men det är ett måste för hos båda.
Så jag får njuta VARJE sekund och sluta oroa mig för framtiden.
 
Snart kommer min älskade pojkvän hem. En hel helg kommer vi få tilsammans.
Vilket som inte händer så ofta nu mera. Det är på sommaren som han har som mest jobb.
Men lite tid kommer vi iallfall få tillsammans i sommar, det blir att ta vara på all tid vi har tillsammans som familj.
 

Kommentarer
Postat av: Joanna - Mamma till Willem

Hur länge ska du vara mammaledig? har du tänk börja jobba direkt eller plugga efter?

2012-06-27 @ 14:12:06
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Joanna - Mamma till Willem

sv. Okej. jag har också sökt till universitet i höst, fast en kus på distans. Jag ska nämligen vara hemma till maj 2013 sen tar sambon över och är ledig till september 2013 då han börjar förskolan, vi hoppas på lär i ösby :)
Ska ni byta bakåt eller framåt, vilken förskola vill ni att hon ska gå?

2012-06-27 @ 18:28:20
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0