Midsommar

 
Soligt och skönt väder fick vi. Ellie somna i vagnen i två timmar på morgonen!
Gissa om jag var ute i solen och njöt med mamma och lilla syster. 2 timmar !?
När hon vakna då var det full rulle, blev mycket lek och bus i gräset.
Ellis somna igen (!?) och då passade jag på att plocka lite blommar med syskona.
Jag gjorde även en sommarkrans, vart som det vart. 
Första gången jag prova på det, förmodligen sista gången.
Vart midsommarlunch, gott. Efter det gjorde jag två tårtor, en hallon och en jordgubbs tårta.
Tror dom alla tyckte om dom, det vart inte mycket kvar.
Vart ännu mer lek och bus. Men som ni kanske förstår så gör vi inte mer än nödvänligt.
Njuter av lugnet och av varandra. Jag gör det i alla fall. :)
Livet på landet är underbart i korta perioder. Stads tjejen börjar sakna affäerna och avgaserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0