Nu är vi ute

 
Nu så var vi äntligen ute på landet. mysigt.
Resan gick ju inte så jag hade hoppas, Ellie var as hungrig och vi hittade ingen ställe där vi kunde käka.
Klantig som jag är så låg vällingen i bakluckan, suck. Men till slut hitta vi donken.
Resten av resan var det en glad flicka som fick leka med en sked från vår goda glass.
När vi kom fram så var både hundar och Ellie glada att få leka i gräset.
Sötisar.
Vet inte hur många varv Zelda och Rocky sprungit runt huset.
Medans Ellie har utforskat stugan. Finns massor av konstiga men roliga saker.
Just nu sitter jag ute med en bärbardator  och svär som en apa. JÄVLA MYGG!
Snart blir det att gå in och sova! Nya och spännande äventyr väntas imorgon:).
 
Tyvärr så jobbar min älskade pojkvän under midsommar. Tråkigt.
Längtar efter honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0