sveriges nationaldag




Vi spendera våran dag i Stavsnäs, med Ellie farmor, farfar, farbröder och deras flickvänner.
hehe. Blev att käka pizza vid hamnen och fika i sommarhamn. Så jäkla mysigt och Ellie var på super bra humör.
Men tyvärr så var jag och Fredrik otroligt trötta.

När vi väl kom hem så däcka Fredrik. Jag och Ellie busa på golver. En stund sedan så börja jag sortera fotorna och lägga i albumet. Även fast jag är på golvet med Ellie så hinner jag inte med. Hon är aldrig kvar på samma ställe och snabbt går det. Ser hon något så ska hon ditt. Grymt kul.
Till slut så har jag fått in alla bilder på sin plats. Saknas bara lite text.
Men det får jag ta när jag har tid.


Just nu så håller Fredrik på att göra rent vagnen och ska snart ta bilder på allt som ska säljas.
Hoppas vi blir av med allt! Vet ni vad vi ska göra med pengarna då?
Ha det som fick pengar till vår efter längtade utomlandsresa, längtar så mycket att jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0