delicatobolls glassen



Som många säkert vet så jobbade jag på Delicato i ca 10 månader.
Redan då börja dom göra Delicatobolls glass och Dammsugare glassen..
Jag kommer tyvärr aldrig mer kunna äta något med Delicatobollar.

Jag fick jobba på avdelningen där dom gör bollarna i början av gravidteten.
Jag spydde som fan, fick springa på toa HELA tiden.
Chockad över att dom jag jobba med inte märkte något.

Varje gång någon ens tar fram en boll så mår jag illa.
Kommer fortfarande ihåg lukterna.

Men för er som gillar Delicatobollen eller dammsugaren.
Måste prov smaka glassen.


Kommentarer
Postat av: pippi

Håller med dig fenis, kommer aldrig kunna äta en igen efter att ha jobbat där!

2012-03-04 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0