En tröttis bebis

Fick beröm av vaniljlängderna på babyfikat. Folk blev förvånade att jag hade gjort dom.
Goda och fina. Känns bra att veta. Lite smått jobbigt att man inte kan provsmaka själv.
Men jag jag får lite på dom.

Babysimmet gick så där. Det var ingen glad bebis i vattnet idag.
Sten trött.
Konstigt, hon sov hela natten. Väckte mig en gång i natt för att äta. Ssedan vakna hon 6.30 och somna om 7.30 till 8.15.Så somna hon vid 9.30 till 10.15. Var vaken under hela tiden i kyrkan, vi gick därifrån 12.00. Sov hon till klockan 14.00 då Fredrik råka väcka henne. Var shit gnällig. Efter badet, 15.15 så sov hon till 18.20.

Just nu är hon nöjd i sin läragåstol och kollar på hundarna.
Snart så kommer hon säkert jaga dom.

Så frågan är var hon bara trött eller är hon påväg att bli sjuk?



Vi åkte till Sickla. shoppa som fan.
Vi fick med oss skor, kläder och grejer till Ellies dop.
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0