Det går bra

Gratis tand-undersökning, nepp jag klagar inte på det.
Slapp betala 300 kr, helt klart underbart!
Står i kö för att betala i kassan, då min tandläkare kommer och säga.
- Gå hem, jag bjuder på det här.
Klart man blir glad:).

Har bakat ganska mycket nu, men ändå är det tomt i frysen.
Tack vore Cicci, som tar hand om allt fikabröd. Skönt med ett problem mindre.

Jag fick pengar från försäkringskassan, vilket jag inte trodde jag skulle få.
Så jag har beställt hem tre klänningar, fem olika sorters smink och en lampa till Ellies rum.
Känner mig lite ego, just nu, men det får man väl vara ibland?
Ska förska få Fredrik till Sickla imorgon, Ellie behöver strumpor och någon vårjacka.
Jag kanske behöver nya skor?? hehehe

Vi fick en jätte fin blomma av Tina, Conny, Z och M.




Min busunge har fått mysa med sin farmor idag.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Undrar vem som var lyckligast över det ;-)

2012-03-29 @ 06:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0