Sjukstugan

Förlåt för min frånvaro. Min älskade dotter är sjuk.
Hon har haft feber och som högst var den 40,1 grader.
Jag, Fredrik och Ellie har fått as lite sömn. Jag fick tre timmars sömn. Gick så långt att jag var tvungen att gå upp med Ellie och lägga mig i soffan. När tvn åkte på vart hon hur lugn som helst och somna mot mitt bröst.
Dock så vakna hon varje gång jag rörde på mig och det gick bara skit på tv.
Så klockan 6 gick fredrik upp och tog hundarna och Ellie på promenad. 
 Förstår inte hur vi orka. Men vi klara av hela tisdagen.

Idag vakna vi upp ochEllie var feberfri.
Men frisk är hon inte helt än. Rinnande näsa och hosta. Jag och Ellie åkte till vårdcantralen för att kolla Ellie öga.
Vi trodde det inte var ögoninflammation, men vi ville vara på den säkra sidan.
Bortsett förkylningen så är Ellie fult frisk. Hon till och med flörta med läkaren.
Skönt att hon är pigg och glad igen.



Första bilden: Så här har Ellie sett ut under febern. Trött och hängig, fast lite smått glad under vissa perioder.
Andra bilden: Men när vi vakna i morse så var hon hur glad och pigg som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0