12 månader

 
Jag kan:

- Gå helt själv.
- Kan springa.
- Klättra upp på soffan och allt annat som kommer i min väg.
- Duktig på att vissa vad jag vill och vill ha.
- Alla rörlserna i imse vimse spindel
 
Jag väger nu 9650 g och är 74,3 cm lång.
Jag har gått upp i vikt och följer nu min kurva.
 

I mat väg, så får jag äta allt. Mat är gott och om inte så får hundarna det. 
Om jag inte är hungrig så äter jag INTE. Men det är väldigt sällan det händer. 
 
Jag har fått min tredje spruta i måndags och ont gjorde det.
Första sprutan gjorde inte så ont, men den andra gjorde ont.
Lite kramar och pussar från mamma så vart allt bra.
Jag klara mig från feber och leker vidare som inget har hänt.
 
I övrigt så är jag en väldigt glad tjej men bestämd.
Alltid ett leende på läpparna och glimten i ögat.
Mycket bus, så mamma och pappa har alltid något att göra.
Sedan ett tag tillbaka så sover jag mer eller mindre hela nätterna.
Sover hela nätterna ensam i min egna säng.
Men vid 5-6 kommer jag upp till mamma och pappa, för att mysa.
Tar gärna långa sovmorgonar, till 9-10 på morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0