kalas

 
 
Paket öppning. För min del inte Ellies del.
Hon var mer intersserad av att flörta med alla andra.
Så där satt jag öppna paket och försökte fånga Ellies uppmärksamhet.
Hahaha jag vart STOR dissad av min egna dotter.
Fika dags för både för små och stora. Tror att det fanns något för alla smaker.
Jag tror tårtan och kladdkakan var den stora favoriten bland folket.
Ellie fick äta tårta, hon tog några tuggor, sedan var hon klar och ville att busa vidare.
För min del, Jag fick för ovanlighetens skull faktiskt sitta och fika, prata utan att ha Ellie i famnen.
Jag hade trevligt, Ellie hade det hur roligt som helst.
Jag hoppas ni andra hade det lika trevligt.
Tack för trevligt sällskap och paketen
 
 
Vi följer med hem till mamma+syskon för att fira vidare, inte Ellie utan världens finaste mamma/mormor
som fyller år. Middag, gissa maten, tacos. Om ens möjligt så var det faktiskt mycket godare idag än igår!
Älskar tacos. Men ja, vem gör inte det?
Vet ni vad mamma sa för ett år sedan.
Jag sa -  men skönt att Ellie inte kom idag, utan kom igår. Så har du din födelsedags ifred.
Till svar fick jag.
- Om Ellie hade kommit idag hade det varit världens finaste födelsedags pressent.
 
Vi hitta Sofias djävulsmask. Tänkte jag testar på Ellie.
Hon tyckte det var skit kul att jaga mig med masken.
Jag försöker få bild samtidigt som att gå baklänges utan att ramla på hundarna, som gladligen vill vara med.
Mycket skratt från oss båda. Knäppis tjej.
 
Vart det änn mer fika medans mamma öppna sina paket!
 
Lång dag, mycket bus och många människor.
Gissa om man var trött?!
 
 
I sängen fick hon ligga eftersom hon hade mardrömmar och inte fick ro att somna om själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0