Naglar eller skor, det är den stora frågan just nu.

 
Kofta, ett par leggins, två par strumpbyxor och super söta skor
fick Ellie shoppa.
Jag börjar närma mig ett slut på allt som behöver till utomlansresan.
 
Även jag fick med mig en hel del. Två bh och tre par trosor.
Ett par leggins och sov shorts.
Nu dissar jag Fredrik alldelse förstora siden kalsonger.
 
Jag vart lite besviken på Gina tricot.
Gå in på deras hemsida, håller på att få panik.
Så mycket som jag vill ha.
Går in i deras affär och tror ni jag hittar något av dom sakerna..
Förstår att dom inte kan ha allt på ett ställe
men något av just dom kläderna jag ville ha kunde dom ha haft.
 
Fredrik julklapp är avklarad.
Mamma och Christer kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0