En lång torsdag

 
Varit en riktigt trevlig dag även fast vi hade lite väl mycket att göra.
Babyfiket var hur trevligt som helst. Vi var inte så många den här gången.
Med god fika, ett gäng trevliga människor och glada bebisar som får leka runt.

Till lunch var det lagom att röra sig hem och äta med Tina.
Gå ut med hundar och efter det var det bara att åka till babysimmet.
 
Babysimmet gick ännu bättre den här veckan. Hon blir så lycklig.
I vattnet är det där hon känner sig som hemma, kan man säga.
Även jag känner mig lycklig.
Det är dyrt, men det är något vi kommer fortsätta med så länge vi tycker det är roligt. 
 
Efter babysim så kommer vi börja med ett års sim. Så det finns många kurser. :)
 
Men när vi kom hem, vart det att bada i badkaret.
Där satt hon och plaska som hon aldrig sett vatten tidigare.
Min älskade knäppis.
Efter det vart det lite så där panik.
Insåg att jag har en del att packa innan Fredrik, Johan och Fia kom.
Så ja, sprang runt med en övertrött tjej på armen.
Hann mer eller mindre bli klar innan dom kom.
Slänger in mig själv i duschen och mat.
Bilen packad och klar. Ellie somna i bilen så det var en lugn och trevlig resa.
 
Iskallt var det när vi äntligen kom ut på landet. Ellie vakna samma sekund vi stanna bilen.
Somna inte om förän kl 1. Suck på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0