en paus från sig själv

Jag behöver en paus, behöver få komma här ifrån.
Allt känns bara så otroligt tungt just nu.
Det känns ingen bra alls. Jag är trött fast jag har sovit.
Massor av olika akteviterer om dagarna, men det känns som det är exakt samma sak varje dag.
Känner att jag har inget alls att se ifram i mot, men det finns.
Jag känner mig tjock, oren och ful, ser mig själv i spegeln och det är det jag ser.
Har ingen alls lust att göra något om dagarna, helst inte ens gå upp hur sängen.
 
 
Jag vill och behöver bara få komma härifrån.
Behöver en semester från allt i mitt ute i ingenstans.
Hitta tillbaka till mig själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag ställer så gärna upp och hjälper dej, bara du ber om hjälp. Kan passa både Ellie och hundar, här eller hemma hos er. Vi är bara ett samtal bort. Vill så gärna hjälpa till. :-)

Svar: Tack:) Känns skönt att veta!!
Ina

2012-10-03 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0