En tjejs vän, pengar

 
Den här månaden  har jag inte köpt något i klädes väg till Ellie. 
BARA TILL MIG!
 
Den ni, det händer  inte ofta.
Alltid har jag kommit hem med kläder till bara Ellie fast det var jag som behövde nya kläder.
Inte den här gången och det känns faktiskt okej.
Det behövdes och det känns bra i själen.
Eftersom jag inte kan ta mig härifrån så får det blir att shoppa.
 
Jag kom hem med två stickade tröjor, älskar stickade tröjor och är överlycklig att det går och köpa överallt nu. Kommer förmodligen råka hem några fler i framtiden:) (säg inget till Fredrik) hehe.
Två par leggins, ett par helt vanlig och ett par som bara är så snygga och så mig.
En vanlig lång armad tröja. as snygga till ett par jeans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0