Snart är det jul!

Snart är det äntligen jul, älskar jul känslan som kryper fram.
Fönsterna är snart belysta, julgranen som glittrar och julmusik på högnivå.
Julklappar som ska slås in, god mat och glädjen som sprids.
Julen är en härlig tid. Jag älskar det, älskar allt med julen.
Framför allt den godaste drycken, julmust!
 
 
En härlig påminelse att julen är på väg fick jag när ica redan har börjat sälja julmust.
så klart har vi köpt hem.
 
Snart blir det att köpa ny jul belysning. Mina älskade snöflingor, i år ska ni bli mina!!
Plus röda gardiner till vardagsrummer, och en vit till köket.
Julklänning till Ellie:).
 
I år kommer vi inte bo i flytt kartonger, så i år blir det att verkligen njuta av julen.
Vi får se hur rolig Ellie tycker det är med en julgran att försöka klättra upp i...
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller absolut med. En underbar tid, och vi är där snart!!!

Svar: Längtar verkligen! Så otroligt mysigt!
Ina

2012-10-03 @ 12:59:52
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Jag med! Så mysigt att få pyssla, pynta och tända brasan!

2012-10-04 @ 16:58:05
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0