17 månder

 
Finns det något som heter 18 månaders trots?
Om det gör det så har Ellie det. ooajjo.
Galet vad hon testar, får hon inte som hon vill då är det bara att hålla för örona
och hon gör saker hon vet att hon inte får, med ett leende.
Jag vet inte hur många gånger per dag jag säger nej, inte så, gör så här istället,
börjar nästan tröttna på att höra min röst vissa dagar.
Men bortsett dom stunderna då hon gör mig galen, är hon världens goaste lilla tjej.
Fortfarande lika puss och kramgo, bjuder på många leende och får många att skratta.
En teaterapa med mycket kärlek, är orden som stämmer in på henne.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe jag var 15 månader när mamma kunde sälja mig billigt ;) Visste precis vad jag fick och inte fick göra, och tvärtom-språk fungerade inte. Hehe.. Men det går över, jag är ju snäll nu :) Ibland iaf ^^ Kram!

2013-04-06 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0