En trött men duktig mamma

 
I morse vakna på helt fel sida. Ja jag skyller på en sömnlös natt.
Jävla smärta. Ge mig mer och rätt sortssmärta eller inget alls.
Det är inte lätt just nu.
Tur att jag har världens finaste dotter som sprider sån glädje.
Jag duscha och fixa mig innan frukost, plus en lång mysstund med Ellie.
Sedan var det bara att sätta sig på bussen mot barnmorskan.
Fredrik och Ellie åkte på eget bus.
 
Efter bm så träffa jag upp mamma och hennes vän.
Lite lunch och sedan på med bussen hem.
För en liten sovstund, kan ju säga att det inte vart så mycket bättre.
 
9 fönster putsade och en ännu mer tröttare Ina.
Så har vi fått väldigt fina fönster, utan handavtryck och smutts.
Innan hundarna, barnet och mannen kommer hem ska jag typ chilla galet i soffan.
Eller ska jag kanske dammsuga?
 
Varför ta det lugnt när det finns så mycket annat att göra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0