Färgklick

Fortfarande inne på att tatuera in barnens namn.
Förut var jag inne på tatuera in deras namn så det ser ut som hjärtljud.
Nu så funderar jag på ett hand eller fot-avtryck och deras namn.
Någon stans på kroppen.
 
Tre fjärilar ska målas in på ryggen.
När det blir lite extra pengar över.
Vill ha 5 stycken, mamma, kimmy, Sofia, Simon och Maria.
 
 
Nya idén är att tatuera in blomma på låret eller ryggen.  Vill ha den i svart.
Den blomman står för någon viktig person i mitt liv,
 som jag älskar högt och vem det kan vara är nog inte så svårt att lista ut.
 
Tråkigt att det är så dyrt med tatueringar, men värt varje krona.
Snart så blir det en ny, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0