Fredag



Jag gick upp på morgonen, myste med Ellie framför Bolibompa
och sedan börja jag med frukosten.
Inget märkligt men super gott var det.
Släppa fötterna efter mig till sängen,
Tror jag somna innan jag la mig på kudden.  
Fredrik och Ellie tog en promenad.  
När vi var klara tog vi bilen för att hämta Ellie gamel morfar på jobbet.  
Några stopp på vägen innan vi var framme i Stavsnäs,
då bjöds det på lunch som Fredrik mormor fixat.
En promenad ner till vattnet för att mata fåglarna.
Ellie fick gå nästan hela vägen ner men hon gav upp när vi inte var lång ifrån och somna i sin vagn.
Vi gick tillbaka för lite fika.
Väl hemma igen la vi oss alla i sängen för lite mys.
Det sluta med att jag somna igen, Ellie och Fredrik gick upp,
åt middag och gick ut på en promenad.
Väckte mig när det var dags för Ellie att sov.  
Jag orka hålla mig vaken till halv 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0