Nu var det klart.

 
Idag har varit en säng liggar dag istället för att gå på öf. 
Ellie är inte riktigt frisk och känns inte så bra att träffa andra bebisar/barn.
Tänk om Ellie smittar?
 
Men en promenad i skogen fick det bli.

Sedan spendera jag många timmar i sängen.
Jag var trött. Ellie sprang mellan rummen.
Kom och myste med mig i sängen för sedan springa och leka med Fredrik.
 
Efter middagen hängde och bädda jag lillemans säng.
Älskar den här leander vaggan.
Sedan vart det städa rent vagnarna,
Esaywalker var långt ifrån ren så slängde in den i duschen.
Men bugaboo vagnen räckte det med en trasa.
Så pumpa in ny luft i hjulen.
Nu är vagnarna redo för användning inför vår och sommar.
Myggnät och vagnkrokar saknas än.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Har precis börjat följa din blogg. Du har en supersöt dotter, och snart har du ett till barn. *Grattis i förskott till det nya barnet ;)
Måste bara säga vilken snygg skötväska!! Vad heter den?

Svar: Vad roligt att du hitta hit:D Tack så mycket.
Det är emmaljungas skötväska,
vi köpte den på barnens hus. :)
Får plats rätt så mycket och snygg är den.
Ina - en mammas historia

2013-04-23 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0