på bb

 
Vi fick delad rum, det inbär att Fredrik inte får stanna kvar över natten.
Men det gjorde inget eftersom vi ändå skulle åka hem, trodde jag ja...
Man måste vara kvar i alla fall 6 timmar efter lillens ankomst,
då får man träffa en barnläkare. Om allt ser bra ut så får man åka hem.
Under dagen kommer barnmorskan in och säger att det inte kommer finnas en läkare som kan skriva ut oss klockan 5
och inget ledigt rum för båda fanns inte, men att han fick stanna så länge han ville,
 så länge det inte kommer in en annan mamma med bebis.
 
Besök fick vi allt från min mamma och Christer.
Mycket fina presenter fick vår fina son.  
 Det vart en massa mys på rummet.
Enda jag sakna var min fina lilla tjej!
Men hon hade det så bra med farmor och farfar.  
 
Klockan 19.00 åkte Fredrik.
För mig och Kevin var det att fortsätta att mysa i sängen.
Många timmars sömn, fast vi vakna några gånger.
 

 Byta blöja, amma, mysa, prata och sov gjorde vi fram till 7.30, då det kurra i min mage.
Klockan 10.00 kom min andra halva och mitt hjärta med tårta!
Så lycklig jag vart av att se dom igen.
Ellie tyckte det var lite läskigt men spännande med lillebror.
Hon fick sin lilla docka som hon vägra släppa taget om.
Det är hennes lilla bebis. Ett riktigt bra köp.
 
Läkarbesöket gick bra, en frisk lite son fick vi.  Kissa höll han på att göra på barnmorskan. Värsta kiss strålen fick han till.
Innan vi fick åka var jag tvungen att få en spruta, mitt immunförsvar mot röda hund har försvunnit. Konstigt det
Hemma ljuva hem. En trygg miljö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0