Sjuk men tuff

 
Det är inte så lätt att blogga med en liten sjukling och för det andra så finns det nog inte så mycket att skriva om. Igår var vi en stund hos Ellie farmor.  Vi alla behöver komma hemifrån en stund.
Hon är pigg men väldigt hostig, hes, snorig och har förmodligen väldigt ont i halsen.
Svårt att få någon sömn, då hostan väcker oss alla. Låter som hon håller på att kvävas.
Jag smett ifrån vardagen en stund för att träffa andra mammor, en kväll utan barn.
Det bjöds på olika matpajer, sallad och god efterrätt.
Trevligt var det.
 
Idag har vi gjort så lite som vi bara kunnat ha gjort.
Jag och Ellie var en vända till stan.
Min lillebror Kimmy möte upp oss i slussen och följde med till barnmorskan och tillbaka hem.
Fika en lååång stund.
Ja så mycket mer spännande än så här har det inte varit.
 
Imorgon blir det att tvätta och kanske ett besök hos läkaren.
Roligare än så här kommer vi inte ha det förrän Ellie är frisk.
Men lagom till att Ellie är frisk ligger jag och Fredrik i samma skit som Ellie har nu.
Ja så tills vi alla är friska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0