Storesyster och lillebror

Nyfiken är Ellie på vad Kevin är.
Mycket känna och klappa på.
I vagnen ska hon sitta och kolla på han.
 Försäkra sig att han ligger kvar.
Ellie vill inte att lillebror ska vara ledsen.
Så fort han skriker visar hon att jag ska bära upp honom, men hon själv vill inte hålla.
Men gärna bredvid honom.
Ellie har inte blivit väckt av sin lillebror.
Kevin blir inte väckt av alla ljud storasyster gör.
 
I övrigt så har Ellie dragit sig mer till Fredrik.
Inte fullt så mammig längre.
Men mycket mys hinner Ellie och jag få.
 När Fredrik är borta och vi har morgon/kvälls mys, gosar vi ner oss i soffan alla tre.
Båda ligger på mig.  
Enligt min mening är det bästa som finns.
Älskar varje tillfälle och vill aldrig att det ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0