Ta det lugnt

 
 
Jag mår ingen vidare. Men vill inte sitta hemma.
Så får bita igen och skylla mig själv.
Öppna förskolan i sjöliden vart det den här måndagen också.
Roligt hade hon den här gången också och mycket uppmärksamhet fick hon.  
Med mig ville hon inte leka med.
Efter lunch och sovstunden tog vi ett varmt bad, bada länge gjorde vi!
Stor städning i Ellies rum,
hjälp från Ellie fick jag inte då hon istället valde att riva ner allt jag gjort, om och om igen.  Till slut fick jag ordning på allt i rummet med ett litet gull monster.
Spagetti och köttfärssås fick det bli till middag, gissa om Ellie var lycklig?
Älskar spagetti, det ska gärna vara långa.
Ellie hade köttfärssås över hela sig.
Så in i ett bad igen för hennes del.

Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

var det mycket folk på sjöliden?
tycker att alltid när jag har gått dit har det varit rätt mycket.. och det är ju inte så stora rum.

Svar: Inte idag, var ganska få och idag var det äldre barn, i Ellies och willes ålder. Brukar vara lugnt typ varannan vecka. Det är inte så jätte roligt när det blir så mycket barn/föräldrar i små utrymmen.
Jag har funderat på att testa blåsippan.
Vad tyckte du om den ?? :)
Ina - en mammas historia

2013-04-08 @ 22:14:01
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Vad kul med barn i den åldern :)

blåsippan tycker jag var jätte bra, bra grejer och typ en liten gympasal som man kunde busa i och inte behöva säga var försiktig hela tiden.
enda minus var att det var gamla lokaler och inte så där fräsht och ljust som det är på kyrkans ÖF.

Svar: Ja men det är tyvärr inte ofta det är barn i deras ålder..Tack, får prova och gå ditt nästa vecka :)!
Ina - en mammas historia

2013-04-09 @ 14:36:56
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0