Vecka 36+0 (37)

253 av 280 dagar har gått.
27 dagar kvar till beräknad förlossning.
Är i månad 9 och trimester 3.
Är fixerad. 
 
 
En riktig liten hickbebis, han hickar väldigt mycket.
Mycket aktiv om dagarna och inget alls på kvällstid om jag inte ligger på fel sida.
När det händer, ligger han och sparkar tills jag lägger mig på andra sidan,då slutar han direkt.
Envis liten sak..
 
Hur jag känner mig nu.
Trött på att vara gravid, jag kan inte hålla med om att det är mysigt att vara gravid.
Det enda jag känner mig som en klumpig flodhäst.
Förlåt, men att vara gravid är inte höjdpunkten.
Men det är värt exakt allt när den lilla är ute, att få sin lilla skatt i sin famn.
Det min vän är en höjdpunkt, det är livet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0