Det som pryder fönstret

Min favorit blomma är nog liljor. 
Vackrare blomma får man nog leta efter. 
Luktar himmelsk gott dessutom. 
Så om vi någon sin skaffar hus ska det finnas gott om lila, rosa och vita liljor i vår trädgård. 
Men nu så länge får jag nöja mig med platsblommor i köket som ser ut som liljor.
det är fint det med.
Ska bli två rosa till och
lite stenar/sand som är färgat i rosa.
 
 Min andra favorit blommor är orkidéer. Det har vi några stycken av i vardagsrummet. 
 
Vi har några skit tråkiga blommor i vårt sovrum. Hoppas länge på att dom ska vissna. Men jag får så dåligt samvete så jag vattnar dom  ändå...
Någon som vill ha några gröna växter?  
Så jag får möjligheten att byta ut dom till några som jag gillar lite bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0