Längtar

 
Jag är så jäkla lycklig, en vecka utomlands i höst. Mitt favorit land.
Grekland, älskar maten, älskar folket, älskar vattnet och framför allt värmen! 
Finner inga ord av känslan jag känner nu. Sjukt jäkla underbart! 
Lycklig, lycklig, lycklig! 
 
Kommer vara ett helvete att flyga. 
2 rumpor på två stolar, men finns det hjärte rum så finns det sjärte rum.
Tanken att vara utomlands med en bebis gör mig lite smått nervös. 
Det kommer säkert gå bra. 
Vi har ju överlevt sommaren. 
Nu blir det att kämpa ännu mer för att bli av med gravids kilona. 
 
 
Så här fint kommer vi bo i en vecka. 
Vi ska åka till en ö som heter 
Karpathos i Grekland. 
Hotellet vi ska bo på ligger nära stranden och nära barnens Gudfar som jobbar där. 
Ner räkningen har påbörjat! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Åh så mysigt! jag blir så avis. Jag hoppas att även vi kommer utomlands i höst, så man får lite värme innan den kalla vintern :=

Svar: Aa ska bli sjukt mysigt. Blir det Thailand igen och hela familjen om ni bestämmer er för att åka?? :)
Ina - en mammas historia

2013-08-01 @ 23:38:29
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0