Sf anytime

SF anytime är sajt som erbjuder filmer online på datorn och tv:n. 
Erbjuder ett stort utbud. 
Allt från barnfilmer till deckare
En sajt vi använder oss av när det är dags för mys framför soffan. 
 
 
Nu har du möjligheten att vinna ett myspaket som innehåller
mjukisar, chips och vouchers som är värd 19-39 kronor. 
 
För att delta:
 
• Lämna en kommentar i detta inlägg med namn,
mailadress och berätta vilken film du helst skulle vilja se hos SF anytime. 
 
För större chans att vinna:
 
• skriv varför du valde just den filmen i din kommentar.
 
• Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen,
lämna sedan tipslänken i din kommentar. 
 
Två lyckliga vinnare lottas ut den 26 augusti. 
 
Lycka till.

Kommentarer
Postat av: Catha

Kriminal filmer :)

2013-08-13 @ 17:18:46
Postat av: Erika

The lone ranger!
Jag såg denna film nyss på bio. Jag skrattade så mycket att tårarna sprutade och ja halva biografen hörde mig nog. Men det gör inget för det kan jag bjuda på för den här filmen var toppen.
Johnny Depp spelar indianen, Johnny är en av mina favorit skådespelare och han gjorde den här rollen lika bra som alla andra hans roller i andra filmer. Så va beredd på ett fullt äventyr med en indian och cowboy som huvudrollerna, jag njöt under hela 2.5 timmes långa äventyret! Den här filmen vill jag se om igen!

2013-08-13 @ 17:53:53
Postat av: Tina ö

Skulle vilja se mördaren juger aldrig ensamm. Såg liljekonvaljen av dungen och tyckte att den va bra, och kan rekommendera den. Därför skulle jag vilja se nästa film.Tina. [email protected]

2013-08-14 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0