Smuts är bra

 
Så här kan det se ut hemma hos oss när mamman i huset plockar fram målarfärg.
pappan i huset blir lika svettig om näsan Varje gång.
Då det blir färg hela Ellie, bordet och stolen, även golvet får sig en färgklick. Fint! 
Ett smutsigt barn lika med ett glatt barn.
 
jag lever ihop med en person som inte tål smuts och oreda. Fredrik lever ihop med en som inte bry sig om det är stökigt. I början hade Fredrik en trasa och torka vart jag än gick.
 
Ja ni kan ju gisaa vad vi tjafsar om när tröttheten slår till. ;) haha 
Men jag måste nog säga att vi båda har blivit bättre. Fredrik har lärt sig att släppa taget och jag, ja vad finns det att säga, jag städar när det finns tid höhö. 
 
Snart kommer Kevin att hjälpa till att stöka till, så som sin syster och mamma. 
Stackars vår älskade man/pappa ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0