Älskade barn

Jag blir så less. Sjuka igen.
Kevin har feber och har bara skrikit.
Hela natten och dagen.
Fått bytta bodisar typ så där 10 gånger.

Dreggel i mängder och jag som har alla dregel hacklappar hemma. Typiskt!!
Förmodligen är det en tand på g.

 

För att göra min vardag lite mer rolig så misstänker jag att Ellie ska få sig en tand.

Även hon är gnällig och

piper om att hon har ont i munnen.

Spännande nätter jag har, sena kvällar, långa nätter och tidiga morgnar med två bråkiga barn.
Som inte lyckas sova samtidigt på dagarna.
Jag började bli spy färdig och kändes som jag skulle svimma när som helst. Lätt retlig som få, noll med tålamod. Verkligen bra kombination...
Det gick så långt att Fredrik var tvungen att åka ifrån jobbet.
Positiva var att Fredrik hade två timmars rast, barnen fick umgås med sin efterlängtade pappa och jag fick en timmes sömn!
En timme utan gnäll, rent av lyxigt.
Det behövdes för att orka med.

Nu mot kvällen mår Kevin bättre,

han har skrattat och lekt.

Ellie var så trött att hon somna kl 6.
Nu längtar jag till att Kevin sover.
Ska mysa med två sovande barn

och njuta av lugnet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0