Det senaste dagarna

 
Senaste dagarna har vi försökt göra så lite som möjligt på så långt tid det bara går.
Vi alla är fortfarande sjuka, men jag och dom små har myror i brallorna.
Det här är verkligen sjukt jobbigt. Jävla skit förskylning vi har dragit på oss.
Kevin och Ellie har hosta från helvetet. Låter nästan som dom ska avlida.
Halsont och rinnande näsor har vi alla. Vi åkte till min mamma för att komma hemifrån och få umgås med andra. Innan Fredrik åkte till jobbet gick vi till sickla köpcentrum
och köpte den sista julklappen, (hoppas jag).
Så otrolig mysig att gå vid Hammarby backen. Vi har åkte in till plattan för att kolla på NK skyltfönsting.
Något som var riktigt spännande och roligt. Tur hade vi,
tomt när vi kom och när vi vart klara så kom alla.
Skönt att slippa trängas. Vi har ändå varit ute och lekt, gungat och klättrat.
Bakat pepparkakor, lekt och spelat kort med mina små syskon och mamma. 
När mina små syskon åkte till sin pappa, lura vi med mamma/mormor med oss hem.
Värsta goda middagen bjöd mamma på och jag bjöd på lite snaks. Tyvärr vart det ingen mys som jag hade hoppas på. Haft väldigt få sov timmar. Har en sovit bra har den andra hållit mig vaken.
Tacksam över all hjälp vi fått och underbar sällskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0