En jobbig men bra dag

 
 
Trött mamma, varför kan jag inte sova på nätterna?!
Huvudvärk och deppig.
Men det hindrar inte oss från att hitta på något.
En vända till Farsta centrum, käka lite lunch med lillasyster och mamma.
Vidare till Globen och kolla runt där.
Ey jag köpte ingen ting. Jo förutom nyponsoppa och mjölk då.
Hem till mamma igen, lite mellanmål.
Sedan vidare ut till gården. Där det vart en massa lek.
Ellie hade hur roligt som helst i en timme sedan börja hon äta snö!
Hon vart skit arg och bara skrek för att hon inte fick. Jag vid det laget, redan var grinig och trött på allt.
Huvudvärken var inte bättre. Som kämpat för att hålla  humöret öppen för hennes skull.
Tappa tålamodet, gick och satte mig på bänken och sura som en 5 åring gör.
Ellie skrek, sluta skrika tog snön och försökte stoppa in i munnen, jag gick dittt tog bort det.
Så börja det om igen... Typ så där 5 gånger innan hon gav upp och kom och satte sig i mitt knä och små gnällde.
Sedan var det lek igen och allt bort glömt.
Innan för att sedan gå ut med hundarna.
Tog det lugnt restan av eftermiddagen, mamma/mormor laga middag till oss.
Maria tog Ellie in i ett bad, så lite lugn och ro fick jag. Det behövdes.
 
I natt hoppas jag på att få sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0