En vanlig torsdag



 
 
 
I natt vakna hon och ville inte somna om. Hon höll på i över två timmar.
Då kände jag att jag ville säga upp min roll som mamma.
Till slut så somna hon om och jag med.
Hon brukar inte hålla på så här längre så orolig var jag att hon hade fått feber.
Men varm var hon inte och tempen vissa ingen feber på morgonen.
Babyfikat klockan 10 till halv 1.
Var full rulle på dom 4 barnen som var där. 
Var inte lätt att hålla dom stilla men det var lättare att hitta dom.
Hitta men en så hitta man alla. Sprang runt i flock.
Sprang runt och typ lekte följa john(?) satte sig ett barn gjorde alla det med mera.
Fick några roliga bilder på dom. Men inga jag kommer lägga ut.
På vägen ner till konsum för att köpa min efterlängtade nyponsoppa så somna Ellie snabbt.
Hon sov i vagnen två timmar, så även jag passa på att sova.
Pigga och glada, vi vakna lagom till att vi skulle hinna packa väskan och iväg till babysimmet.
Ser vad mycket hon har lärt sig och är inte ett dugg rädd att vara i vattnet. Tvärtom lite för kaxig i vattnet.
Hon älskar dom här bad ringarna, då hon kan simma och dansa på egenhand.
Roligt att simma ifrån oss. haha
Gissa vad Ellie gjorde när hon var i bilen igen?
Hon somna till en stund.

När vi kom hem åkte hon i ett bad. Lyx att komma från badhuset till badkaret tycker Ellie.

Lite tve tittande, middag och kanske lite lek, tror inte Elllie orkar så mycket mer.
Hon håller på att somna nu framför tvn.
Så får vi se om mamman och pappan orkar städa idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0