Från kappahl


 
Tunnika och jeansleggins fick Ellie, då hennes kläder inte var så rena efter lunchen.
Sånt som händer. Mössan från Newbi råka följa med, fast den jag köpte är blå med vita stjärnor.
Tyvärr fanns den inte på deras hemsida.
Som lillebror ska få åka hem från BB i, tror jag.
 
Jag har shoppingförbud igentligen, något jag har bestämt själv.
Har tre saker jag "får" köpa, Sittdyna, myggnät och hjälp grej till magen.
Men jag har inte valt vad för färg jag vill ha, så då får det vänta, vitt lutar det på.
 
En ny vårmössa, behövs då hennes är lite för små.
Problemet är att att hitta en mössa i hennes storlek.
Jag dog lite lätt när jag såg dom här jeansen, Galet snygga.
Små tofflor som jag vill ska bli hans första skor.
Söt liten tröja från Newbie.
 
Jaa ni kan förstå att det är svårt att hålla händerna i styr.
Det ska sparas pengar nu och det blir att köpa det som är nödvänligt.
Snart så har Ellie en ny storlek och då ska det handlas, även vårskor måste letas efter.
Men det tar vi närmare våren.
 
Ja, vi köper mycket kläder från Kappahl.
Älskar deras kläder, bra priser och erbjudande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0