lite överallt idag

 
Spontant åkte vi till Farsta Centrum med Kimmy.
Fast han hade ett möte och jag en massa affärer att kolla igenomm.
Planen var att inte köpa något alls.
Men när man hittar dom där snygga vårskorna till ett bra pris så köper man dom.
Ellie vart lycklig och skulle bära runt på sina skor.
Möte upp Kimmy och åkte till mammas jobb, för lite lunch på ett Kina ställe.
Gott som satan.
Mamma och Kimmy tog med sig Ellie hem.
Jag till mama mia, ensam för första gången.
Har alltid haft med mig Ellie och Fredrik.
Det gick bra ändå, dock lite tråkigt att sitta i vänterummet ensam.
Hem till mamma där mina lilla hjärta är.
Vi tog hos en promenad, i det fina vädret.
Hem till lite middag, sedan var både jag och Ellie helt slut.
Men lite lek orkade vi ändå innan det var dags att sova.
 
Nu blir det att kolla på film med Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0