Man blir trött av det här

 
En lång och jobbig natt, jävla körkylning och stackars mamma lilla hjärta.
Fredrik och Ellie gick upp redan klockan 7,
jag därimot gick upp, tog ett glas nyponsoppa och somna om.
Sov till halv 11, ingen hemma så gjorde frukost, vattenmelonsmootie och morotsfrallor
framför tvn en stund.
Fortfarande tomt, så in i en dusch. Halv 12 kom dom hem.
Lunch och sedan sov hon, Fredrik och jag passa på att kolla på våran serier.
Tre avsnitt hann vi se innan hon ville leka.
Om det inte vore så att vi skulle hämta min lillasyster så hade jag inte kommit utanför dörren.
Hemma igen så vart det hemmagjord pizza.
Jag ställde mig och gjorde två sockerkakor, något jag verkligen är as dålig på att göra...
Blir sällan bra och nej dom vart inte fina den här gången heller, men dom duger.
Vaniljkrämen och hallonmoussen är också fixad. Imorgon så får ni veta vad det ska bli.
Nu lite tv-tittande och sedan sova!!
Hoppas på lite fler timmars sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0